Czemu warto powierzyć prowadzenie fanpage’a?

Coraz to większa ilość marketerów dostrzega duże możliwości działania reklamy na serwisach społecznościowych. Już w tym czasie, większość firm, uznanych marek, podaje swoim odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Serwisy te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby hołdowników internetu, są także miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny towarów.

Internauci tworzą swoiste kluby zrzeszające wielbicieli, fanów wyznaczonych produktów, usług, przedsięwzięć – wypróbuj prowadzenie fanpage cennik. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 entuzjastów. Takich fanpage’y jest najwięcej, albowiem ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów marketingowych, im znacznie większy fanpage, tym lepsze dotarcie z reklamą. Kilka lokalnych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy zapaleńców, co pokazuje jak gigantyczny jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość hołdowników, fanatyków danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Dobre artykuły będą zrzeszały dużą ilość wielbicieli, jest to nieuniknione. Entuzjaści odszukali swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak rzeczywiście, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.