Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.

Nowoczesne logo firmy – o czym pamiętać przy projektowaniu

Dobrze wykonany projekt logotypu to ważna sprawa dla każdej firmy – przecież ten właśnie element wizualny będzie stanowił wizytówkę wśród kontrahentów. Z takich też powodów jego projekt należy przekazać specjalistom, a jeżeli ktoś chce się samemu za to zabrać, to pilnować kilku ważnych zasad.

Po pierwsze logo firmy powinno być w miarę proste i czytelne. Ta prostota ma ogromne znaczenie, ponieważ sprawa wrażenie nowoczesności i profesjonalizmu. Wystarczy przecież się przyjrzeć logo światowych koncernów, aby od razu to zobaczyć. Dobra kreacja logo to także zrezygnowanie z przesadnej ilości barw.

Zaleca się, żeby ich nie było więcej niż trzy, ale im mniejsza liczba tym zdecydowanie lepiej. Zbyt duża kolorystyczna mieszana może wyglądać zniechęcająco, przynosząc odwrotny rezultat od planowanego. Projektanci muszą również mieć na uwadze na wybraną czcionkę. Pasować ona powinna do branży, w której klient ma firmę, dużą rolę odgrywają również rozmaite psychologiczne aspekty.

Dużo firm po pewnym czasie swojego działania na rynku zaczyna się decydować także na odświeżenie logo. Zabieg taki ma za zadanie tchnienie nowego ducha w markę i wskazanie jej drogi rozwoju. Tego typu odświeżenie można przeprowadzić w oparciu o dotychczasowy wygląd, ale niejednokrotnie wszystko się rozpoczyna od nowa. Biorąc pod uwagę powyższe aspekty zdecydowanie najlepszą opcją będzie jednak przekazanie projektu agencji marketingowej. Bez problemów taką można znaleźć w sieci, przykładowo wpisując hasło kliknij tu – identyfikacja wizualna i przeglądając otrzymane wyniki.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY